Чи зустріне Іван свою Марічку?
Чи поєднають долі Сулейман і Роксоляна? Ось такі й подібні питання звучали
сьогодні в школі не один раз.
У день закоханих учителі
української мови та літератури запропонували учням пригадати закохані літературні пари під час нашої улюбленої гри «Знайдені та щасливі». Зрозуміло,
що цього дня її логічно назвали «Закохані та щасливі».
Як шукали наші
літературні герої свою половинку? По-різному: в першу чергу спиралися на власні знання, а ще гортали сторінки хрестоматій, «знайомилися»
через Інтернет, заручалися підтримкою друзів. То на першому, то на другому
поверсі розшукували свою пару Массіно,
Ігор, Василь… Не піч колупати, а наполегливо шукати своє щастя доводилося Наталці,
Галі, Марусі...
І ось з’являються перші пари
– щасливі, усміхнені. Наївні... Не знали вони, що надто прискіпливими були «свахи» сьогоднішнього флешмобу – Івашина Г. М. і Бистрицька Н. А. Усе їм було цікаво: хто познайомив пару? (назвати автора), де познайомилися? (назвати твір), за яких обставин? (історія знайомства). Більшість пар прекрасно пройшла «оглядини» і отримала схвальну оцінку.
І ось з’являються перші пари
– щасливі, усміхнені. Наївні... Не знали вони, що надто прискіпливими були «свахи» сьогоднішнього флешмобу – Івашина Г. М. і Бистрицька Н. А. Усе їм було цікаво: хто познайомив пару? (назвати автора), де познайомилися? (назвати твір), за яких обставин? (історія знайомства). Більшість пар прекрасно пройшла «оглядини» і отримала схвальну оцінку.
Бувало, що наші закохані
половинки «летіли» одна до одної не тільки крізь час і відстань, а й з різних
творів. Та вчасно зупинені друзями, вони продовжували пошуки своїх єдиних.
Ось так закохано в літературу відзначили ми свято. Звичайно, не всі
літературні персонажі були надалі щасливими, не завжди кохання було взаємним,
але, погодьтеся, їх щирі й палкі почуття хвилюють читачів уже багато років.
Приємно чути відгуки учнів про таку форму повторення навчального матеріалу й організацію освітнього процесу. Можливо, хтось може запропонувати інші ще родзинки? Будь ласка.
Приємно чути відгуки учнів про таку форму повторення навчального матеріалу й організацію освітнього процесу. Можливо, хтось може запропонувати інші ще родзинки? Будь ласка.
Немає коментарів:
Дописати коментар