Українська література 60-их р
Василь Стус
Ліна Костенко "Маруся Чурай"
- Записати збірки поета. (п); пояснити їх назви (у).
- Навести приклади "стоїчної" поезії В. Стуса.(у)
- Дати відповідь на питання: Василь Стус - поет чи борець? Відповідь обгрунтуйте (у)
- Кажуть, що життя Стуса - це дорога через терня до зір. Погодьтеся чи спростуйте цей вислів. (у)
- М. Рильський писав, що Україна є віссю, навколо якої рбертається вся поезія В. Стуса. Запишіть назви творів на підтвердження цієї думки.
- Виписати художні засоби поезії "Мені зоря сіяла нині вранці"
- Назвіть моральні, філософсько-естетичні проблеми, які порцушує автор у своїх творах. (п)
- Чому у своїх творах автор часто вдається до кольорової символіки? (у)
- Написати творчу роботу "Поезії В. стуса - прояв духовної незламності борця"
Ліна Костенко "Маруся Чурай"
Робота за змістом. Прошу підготувати відповіді на питання:
- Визначити й записати найголовніші сюжетні лінії роману. (п)
- Які риси національного характеру розкриваються в романі завдяки цим сюжетним лініям? (у)
- Знайдіть рядки, які свідчать про глибокі патріотичні почуття Ліни Костенко (п)
- Складіть і запишіть порівняльну характеристику Марусі Чурай і Грицька Бобренка. (п)
- Складіть розповідь за цією таблицею, дібравши відповідні цитати.
- Сладіть і запишіть порівняльну таблицю "Риси характеру позитивних і негативних героїв"
- Дайте розгорнуту письмову відповідь на питання: Доведіть, що роман про минуле "Маруся Чурай" написаний для сучасників і нащадків.
- Визначити афоризми з роману "Маруся Чурай" за посиланням. (п)
...........................................................................................
Шістдесятники творче завдання
Ліна Костенко. Афоризми.
Українська література 40-50-их років ХХ століття
Олександр Довженко. "Зачарована Десна"
"Україна в огні"
- Виписати по 5 прикладів зорових і слухових образів. (п)
- Підготувати цитати до характеристики образів-персонажів. (у)
- Закінчити речення: "Зачарована Десна" нас вчить ..... (п)
- Вивчити визначення "кіноповість". (у)
- Виписати ознаки кіноповість в "Зачарованій Десні" (п)
- Прочитати кіноповість "Україна в огні"
- ОБОВ`ЯЗКОВО!!! Перейти за посиланням і розпочати роботу!
- ТАКОЖ 20 січня народився Євген МАланюк. Повторіть відомості про його життя і творчість: буде творче завдання.
........................................................................................
Пропоную перейти за посиланням для виконання творчого завдання
..............................................................................
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ
УласСамчук. Роман-хроніка "Марія". Стаття "Нарід чи чернь"
Шановні одинацятикласники, пропоую питання для підготовки до наступного уроку:
- Що стало поштовхом до написання роману? (у)
- Кому присвячено твір?
- У романі "Марія" кілька мотивів: мотив праці, мотив любові, мотив-образ Божої Матері, мотив страждання. Який, на вашу думку, наскрізний мотив? (у)
- Визначте моральні основи селянського життя. (у)
- Дайте характеристику Максима (можна у вигляді асоціативного грона або словникового диктанту) (п)
- Що, на думку автора, є найстрашнішим гріхом нової влади? (у)
- Розкрийте символічність образу сонця у романі (у)
- Запишіть словниковий диктант "Риси характеру Марії" (12-15 слів)
1. Визначте головні проблеми статті "Нарід чи чернь" (п)
2. як автор визначає поняття "нарід" і "чернь"
3. Чому, на думку Самчука, українство є саме черню і юрбою? (у)
4. Які шляхи ровязання поставленої проблеми бачить Улас Самчук? (у)
БІОГРАФІЯ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА
УВАГА! Узагальнюємо вивчене за І семестр! Перейдіть, будь ласка, за посиланням і спробуйте розгадати кросворд
Перейдіть, будь ласка до розгадування кросвордів "Література 20-30-их років", "Персонажі" і "Літературознавчі поняття"
УВАГА! Узагальнюємо вивчене за І семестр! Перейдіть, будь ласка, за посиланням і спробуйте розгадати кросворд
Перейдіть, будь ласка до розгадування кросвордів "Література 20-30-их років", "Персонажі" і "Літературознавчі поняття"
Осип Турянський. "Поза межами болю"
...............................................................................
Перейдіть, будь ласка, за посиланням і виконайте завдання:
За ключовими словами відновіть речення чи словосполучення, що пов`язані з життєвим та творчим шляхом Б. І. Антонича.(наприклад, привітання - "Привітання життя" - перша збірка поета).
За ключовими словами відновіть речення чи словосполучення, що пов`язані з життєвим та творчим шляхом Б. І. Антонича.(наприклад, привітання - "Привітання життя" - перша збірка поета).
............................................................................................................
Ще раз зверніться до персоналій епохи Розстріляного Відродження
.............................................................................................................
Цьогоріч Україна й світ відзначає 109 річницю від дня народження Івана Багряного. Справжнє прізвище Лозов`ягін, псевдоніми: Полярний, Дон, криптонім: Кочерга. У літературу увійшов як Іван Багряний. Його життя і творчість є одночасно історією і уроками життя, хоч і гіркими.
Що взяла особисто із цих уроків, з чим іду до учнів на уроки вивчення життя і творчості Багряного?
- Звичайно ж, намагаюся переконати, що "сміливі завжди мають щастя".
- А як не нагадати воріженькам про те, що "Ми є. Були. І будем ми. Й Вітчизна наша з нами!"?
- І не один раз повторюю: "Людина — це найвеличніша з усіх істот. Людина — найнещасніша з усіх істот. Людина — найпідліша з усіх істот. Як тяжко з цих трьох рубрик вибирати першу для доведення прикладом"
....................................................................................................................
.................................................................................................................
У пошуках удосконалення блогу забрела на прекрасний сайт для філологів, учнів, усіх, хто цікавиться книжковими новинками. Заходьте, знайомтеся.
Немає коментарів:
Дописати коментар