Українська література 9 клас


Робота в таблиці

Григорій Сковорода. Хмарка слів

Література княжої Русі-України


Життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка

Творчість Тараса Шевченка періоду заслання:
1. Підготувати повідомлення про арешт Шевченка та його перебування в Орському укріплення.
2. Підготувати загальну характеристику циклу поезій "В казематі".
3. Підготувати загальну характестику творчості Т. Шевченка періоду заслання.
4. Прочитати вірші "Доля", "Садок вишневий коло хати", "Росли укупочці, зросли".
5. Зробити письмовий ідейно-художній аналіз кожного твору (окремо).
...............................................................................................................................................
Доля жінки у творчості Т. Шевченка
Поема "І мертвим, і живим..."
  1. Що є спільним у поемі "Сон" та посланні "І мертвим, і живим..." (усно)
  2. До кого із сучасників звертається автор?   (усно)
  3. Для чого автор критично переглядає національну історію? (усно)
  4. Запишіть назви настроєвих інтонацій твору (гнів, жаль.....) (письмово)
  5. Випишіть афоризми (10)
  6. Записати тему й ідею твору.
  7. Дайте письмове пояснення епіграфа.
  8. Яким словами Шевченко підкреслює неповторність, оригінальність рідного краю? (усно)
  9. Чому царський уряд боявся поширення твору "І мертвим, і живим..."
  10. Дайте письмову відповідь на питання: від чого Шевченко у творі застерігає?
  11. Дайте письмову відповідь на питання: за що Шевченко у посланні дорікає?
  12.  Дайте письмову відповідь на питання: до чого Шевченко закликає у посланні "І мертвим, і живим..."?
  13. Читати поему "Катерина"
Домашнє завдання: скласти й записати паспорт "І мертвим, і живим...". Прочитати поему "Катерина".
..................................................................................................................................................

Кросворд "Життя і творчсть Т. Шевченка"

Поема "Кавказ"

  1.  Підготуйте інформацію про події, зображені в поемі. (у)
  2. Джерела для написання твору (п.)
  3. Присвята. (п.)
  4. Тема, ідея, жанр. (п.) 
  5. Образи Прометея, орла, завойовника-колонізатора. (у)
.........................................................................................................................................




Вірш "До Основ`яненка":
  1. Що сталося на Січі? Чим викликана туга очеретів, Дніпра, чайки?
  2. Що в степу нагадувало про знаходження на його території козаків?
  3. Чому пісня про козацтво у творі прирівнюється зі словом Господа?
  4. Чому поет називає батьком не тільки Котляревського, а й Г. Квітку-Основяненка і з яким проханням звертається до нього?
  5. Яке значення приділяє поет минувшині?
УСІ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄМО УСНО 

Балада "Причинна":
  1. До якого періоду творчості належить балада "Причинна?" Коли було надруковано й де? (усно)
  2. Тема твору. (письмово)
  3. Ідея твору. (письмово)
  4. жанр твору. (письмово)
  5. Чим "Причинна" близька до народних пісень? (усно)
  6. Виписати: 5 епітетів; 3 пестливо-зменшувальні слова; 3 порівняння; 2 символи.
  7. Записати ознаки балади у "Причинній".
  8. Скласти й записати інформаційне гроно щодо характеристики дівчини (за прикладом оповідання Гоголя, коли аналізувли образи).
..................................................................................................................................................

Вивчаємо творчість І. П. Котляревського

Кросворд за п`єсою "Наталка Полтавка"

Шановні дев`ятикласники, читаючи твір "Наталка Полтавка", готуйте відповіді на запропоновані запитання:
1. Знайдіть цитати на підтвердження цих рис характеру Наталки, головної героїні твору: 
- чесність і сердечна чистота;
-духовна збагаченість;
- працьовитість і кмітливість;
- рішучість і винахідливість;
- любов до матері і шанобливе ставлення до старших;
- освіченість і чемність.
2. Знайдіть у творі цитати на підтвердження цих рис характеру Петра, нареченого Наталки:
-вірність у коханні, сумлінність;
- працьовитість і чесність;
- щирість і великодушність;
- чуйність і м’якохарактерність;
- нерішучість і слабовільність;
- доброта і співчутливість;
- природна освіченість;
- здатність до самопожертви.

3. Знайдіть цитати на підтвердження цих рис характеру Миколи:
- безталанність і здатність до співчуття;
- доброзичливість і прихильність;
- волелюбність і оптимістичність; 
-  патріотизм і мужність;
- відвертість і життєрадісність;     
працьовитість і чесність;   
- здатність протистояти труднощам.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Урок узагальнення знань. "Життя і творчість Григорія Сковороди":
теорія літератури
тест "Життя і творчість Григорія Сковороди"
дидактична гра "Перший мільйон"
Хмарка слів "Оригінальна література"

кросворд

Немає коментарів:

Дописати коментар