пʼятниця, 4 травня 2018 р.

Підводжу підсумки дворічної е-діяльності


Напередодні фестивалю "Навчаємо української" членам обласної творчої групи "Проектування хмаро орієнтованого середовища навчання української" запропоновано створити відеорелакс. Власне, це як перепустка до участі в заході, неймовірно багатому на зустрічі, відкриття й враження (достатньо тільки переглянути програму, аби переконатися в цьому). Але, мабуть, для кожної хмарниці це ще й можливість проаналізувати власний досвід, поглянути на нього "з-за хмар": чого навчилися й навчили, взяти до рук паперові теки й порівняти їх із черговим створеним Padlet чи  Thinglink, мальовані кросворди, ребуси, таблиці, схеми - з продуктами сервісів візуалізації...
Дякуючи наставникам і колегам, за два роки мої погляди, підходи, вміння дуже змінилися. Це не означає, що зміст кожного уроку чи позакласного заходу насичений різноманітними сервісами. Ні, але я готова вчити сьогодні так, як цього хочуть діти й вимагає життя. Тож і підводжу підсумки діяльності, а не риску. 
Пропоную переглянути своєрідний відеозвіт "Шлях до інформаційних технологій довжиною в два роки"

Немає коментарів:

Дописати коментар