Чому не всі люди знаходять щастя (притча)?
Притча "Урок метелика". Головний закон успіхуАНКЕТУВАННЯ 5 клас
Відеорепетитор української мови
притча про те, чому важливо вміти відпускати
Анатолій Фасоля:
- читацька компетентність, компетентнісно зорієнтовані завдання тощо
Незвичайна притча про те, як треба ставитися до проблем
Притча про життя: морква, яйце і кава
Робота в classroom.http://www.school300.kiev.sch.in.ua/
ЛЕПЕТУНИ
серія 2 Млинець нанівець
Приклади кейс-уроків
ДЛЯ САЙТУ ШКОЛИ
Пропоную добірку навчальних відео щодо використання/навчання роботи в середовищі Google Classroom: для викладачів - https://goo.gl/aK6rWs; для учнів - https://goo.gl/6e6aYp
|
ПРИТЧІ
про дерево здійснення бажань
Куди б ти не йшов...
про те, чому так важливо уміти відпускати
відеоролик про ттолерантність
Урок метелика
про склянку:
Притча про те, які ніколи не ображатися
Як орлиця вибирає батька для своїх орленят
Притча про любов і розлуку
АДМІНІСТРАТИВНА РОБОТА
Організація внутрішнього контролю у початковій школі
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ....
1
Шаблон уроку
Куди б ти не йшов...
про те, чому так важливо уміти відпускати
відеоролик про ттолерантність
Урок метелика
про склянку:
Притча про те, які ніколи не ображатися
Як орлиця вибирає батька для своїх орленят
Притча про любов і розлуку
ПРИТЧА О МОТИВАЦИИ: СТАКАН
В начале урока профессор поднял стакан с небольшим количеством воды. Он держал этот стакан, пока все студенты не обратили на него внимания, а затем спросил: «Сколько, по-вашему, весит этот стакан?»
«50 грамм!»… «100 грамм!»… «125 грамм!»…- предполагали студенты.
— Я и сам не знаю, — продолжил профессор, — чтобы узнать это, нужно его взвесить. Но вопрос в другом: что будет, если я подержу так стакан в течение нескольких минут?
— Ничего, — ответили студенты.
— Хорошо. А что будет, если я подержу этот стакан в течение часа? — снова спросил профессор.
— У вас заболит рука, — ответил один из студентов.
— Так. А что будет, если я, таким образом, продержу стакан целый день?
— Ваша рука окаменеет, вы почувствуете сильное напряжение в мышцах, и даже вам может парализовать руку, и придется отправить вас больницу, — сказал студент под всеобщий смех аудитории.
— Очень хорошо, — невозмутимо продолжал профессор, — однако изменился ли вес стакана в течении этого времени?
— Нет, — был ответ.
— Тогда откуда появилась боль в плече и напряжение в мышцах? Студенты были удивлены и обескуражены.
— Что мне нужно сделать, чтобы избавиться от боли? – Спросил профессор.
— Опустить стакан, — последовал ответ из аудитории.
— Вот, — воскликнул профессор, — точно так же происходит и с жизненными проблемами и неудачами. Будете держать их в голове несколько минут – это нормально. Будете думать о них много времени, начнете испытывать боль. А если будете продолжать думать об этом продолжительное время, то это начнет парализовывать вас, т.е. вы не сможете ни чем другим заниматься.
Важно обдумать ситуацию и сделать выводы, но еще важнее отпустить эти проблемы от себя в конце каждого дня, перед тем как вы идете спать. И таким образом, вы без напряжения каждое утро сможете просыпаться свежими бодрыми и готовыми справиться с новыми жизненными ситуациями.
АДМІНІСТРАТИВНА РОБОТА
Організація внутрішнього контролю у початковій школі
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ....
1
Шаблон уроку
План уроку
Щоб використати цей шаблон, створіть копію, а потім доповнюйте власним вмістом, посиланнями, інструкціями. Варто змінювати й заголовки етапів дизайну уроку. Замість Мотивувати додати натхненний заголовок. План уроку призначений для учнів. Поділіться ним з учнями в Google Classroom або через QR-код.
Мотивувати
| |
Що буде джерелом натхнення учня упродовж уроку? На початку - відео, зображення, цитата чи щось інше.
|
Матеріали
| |
Статті, відеоролики, зображення, інфографіка, колекції тощо для вивчення теми учнями.
|
Пояснити
| |
Пояснення змісту навчальної діяльності шляхом прямої інструкції з використанням улюбленого цифрового інструменту або усної бесіди.
|
Застосувати
| |
Завдання для учнів, щоб вони навчилися застосувати знання через співпрацю та/або спілкування з використанням цифрових інструментів чи без них.
|
Поділитися
| |
Публікація робіт учнів для обговорення один з одним чи автентичною аудиторією. Збір дитячих робіт та відгуки.
|
Рефлексія
| |
Організація можливості зворотнього зв’язку через особисте або цифрове спілкування для управління подальшим навчанням учнів та планування своєї діяльності.
|
Поглиблення
| |
Посилання на онлайн-ресурси для продовження навчання.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар